بحب جوزى ونفسى نرجع لبعض - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

المتزوجين مواضيع تهم المتزوجين من الرجال والنساء.

موضوع مغلق
قديم 22-09-2013, 12:16 PM
نونة محمد
عضو جديد
نونة محمد غير متصل  
بحب جوزى ونفسى نرجع لبعض

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا عندى مشكلة ومشكلة كبيرة جدا وهى ان جوزى خانى وسمع كلام اهلو ورمانى انا وولادى التوأم ( بنت وولد ) فالشارع طردنى طبعا امة وابوة واخواته الرجال والبنات 7 اخواتة حسبى الله ونعم الوكيل فيهم وكلتك يارب فيهم عليك خلاص الحق يارب انا متزوجة بقالى 6 سنين ومعاية بنت وولد وبحب جوزى جدا وجوزى كان بيحبنى بس كان ضعيف الشخصية وبيخاف من اهلو وعامل حساب جامد ليهم فى كل حاجة ومافيش سر بينى ومابينة وكل حاجة يعملها اهلو يقولو له اعمل كذا وسوى كذا المهم كترت المشاكل من اول شهر جواز وضربنى وقعدت فى بيت اهلى شهور وبعدين جة صالحنى واعتذر وطبعا رجعت معاه واهلو كانو بيكرهونى وبيغيرو منى جدا وعاملونى بطريقة وحشة جدا ليه مش عرفة انا وهو لو كونا لوحدنا بعيد عنهم كان زمانى دلوقتى مرتاحة ومبسوطة مع جوزى بس حسبى الله ونعم الوكيل فيهم وفى كل واحد من اهلو ظلمنى وخرب بيتى المهم المشاكل كترت وعرفت انة يعرف واحدة عليه وانا واثقة 99% ان كان بينهم علاقة غير شرعيةالمهم لما عرفت حلفتو بالطلاق انة ماخنيش مرضاش يحلف انا اعتبرتها نزوة بس اهلو حسبى الله ونعم الوكيل فيهم كبروا الموضوع وشحنوه عليه وضربنى وكنت عبارةعن كدمات حمرة وزرقة زى بتوع المصارعة بالظبط المهم جوزى طردنى من البيت انا وولادى وحلف بالطلاق عليه روحت الشرطة وقدمت بلاغ ضدة ورفعت عليه قضايا مسالش علية لحد اليوم بقالى 4 سنين فى بيت اهلى والشك اتزرع فى قلبى من نحيتو ومعتش اقدر اثق فية زى الاول بعد خيانتة ليه صحيح لسة بحبو بس ده انسان غدار وانانى وسلبى ورجعى وكمان الاسبوع دة المحامى هيرفع قضية طلاق ومش عرفة اعمل ايه

التعديل الأخير تم بواسطة مارد الجنوب ; 30-09-2013 الساعة 06:48 PM
قديم 22-09-2013, 09:19 PM
دوندرمه
عضو المنتدى الفخري
دوندرمه غير متصل  
رد : بحب جوزى ونفسى نرجع لبعض

الله يكون بعونك اختي ويصبرك

وكلي امرك لله واكثري من الدعاء والصلاة
وان شاء الله ربي ما يخيب ظنك
ويرجع لك زوجك ويجمع شملكم على خير

لكن نصيحة
لا تسمعي كلام الناس الي يقولك طفشية بالقضايا حتى يترك زوجته الثانية ويرجع لك

بهذة الطريقة مستحيل يرجع لك --لان اكيد بيصير يكرهك من كثر المشاكل الي عملتيها له

اتركي الموضوع للمحامين بعد الله وهم يتصرفوا وان شاء الله ما يضيع حقك

بجد صعبتي عليا شعرت بحرقة قلبك بحروفك
ربنا يصبرك ويعوضك خير

سبحان الله و بحمده
عدد خلقه و رضى نفسه
و زنه عرشه و مداد كلماته

~♥¤♥¤♥¤♥~

قديم 23-09-2013, 02:05 AM
سوماتشي
عضو جديد
 الصورة الرمزية سوماتشي
سوماتشي غير متصل  

عزيزتي

ماادري صراحه وش اقولك بس انه يضربك بعد شهرين من زواجكم اشوفها كبيره وكمان يتكرر هالضرب وهو يحبك هذي كبيره بحقك يعني انتي كنتي عروس وهو ولد شاب وضربك وبعدين بكره اذا رجعتي له وجبتي من واحد واثنين وثلاثه هل راح يستمر في ضربك وراح تسكتين لانه يحبك وانتي تحبينه

الحياه الزوجيه ماتمشي بالحب كثر ماتمشي بالتفاهم الود الاحترام حتى لوكان مايكن لك حب بس يحترمك ويحترم انك زوجته وام عياله ممكن هنا تستمر الحياه يحترم انك انثى وهو رجل وقمه الضعف انه يضربك وانتي امراه ضعيفه وباين ان مافي سبب مقنع وان الضرب مستمر يعني بعد شهرين من زواجكم متى لحق يشيل عليك ويحكم عليك ويكرهك لدرجه انه يضربك .
ماادري هل هو ضعف من زوجك او منك
باين انك تحبينه بشكل انك تغفرين لكل زلاته وماتسوين له حدود معك عشان يبقى بينكم الاحترام او انك
انسانه صبوره بزياده وساكته لدرجه خلته يتمادى .

عزيزتني ادري الكلام اللي فوق مايغير بالمشكله شي بس فكري بذاتك شوي قدري ايجابياتك عشان ينتضم تفكيرك انتي امراه وسنك صغير والله رزقك بطفله زوجك اهله لعبوا بعقله وتزوج وشال كل اغراضك والحين يهددك بأخذ بنتك
اذا كنتي واثقه ان القضيه ممكن تسلبك بنتك نصيحه صدقيني فلوس الدنيا تتعوض بس مراره فقدك لبنتك شي عمره ماراح يتعوض .
زوجك انسان مندفع بقرارته اللي باين انه مو هوا اللي يتخذها فضروري اذا كنتي ناويه ترجعين له انك تخلين من نفسك انسانه شخصيه وتتحكمين بقراراتك لان بضعفك وضعفه الافضل ماترجعون لان بكره راح تجيبون خمس اطفال وترجع امه تقوله كم كلمه ويطلق وبدال الواحد اللي يضيع يصيرون 5 اطفال مالهم ذنب الاان عندهم اهل عايشين بضعف
فكري ايش الامكانيات الموجوده عندك حاليا ?
زوجك وتزوج عايش ولاموعايش خلاص انتي انتهيتي من هالنقطه اذا الله كاتب لك رجعه له راح ترجعين له ايش ماصار
يمكن يكون زواجه خير لك يمكن الزوجه الثانيه تكون في صالحه وتخليه يحس ان زوجته الاولى كان مافي منها
تخلي ايجابياتك تضهر له ويرجعك ويعامل باحترام اكثر من قبل .

حماتك واخت زوجك صدقيني اذا هم فرقوا بينك وبينه ضلم كما تدين تدان الله وكيلهم ليوم القيامه

انتي وطفلتك .. باين ان المشكله ضاغطه عليك كثير وماالومك بس اقولك اياها ماوقفت الحياه على رجل الزوج مهم
بس زوجك الحين مطلق ومتزوج
يعني مابيدك شي الاانك تشتغلين على نفسك اكثر وتنمين مواهبك وتسعدين بحياتك عشانك انتي لحضات التشبث بالرجل ينفره منك اكثر واكثر كيف بواحد مطلق ومتزوج
وكلي امرك لرب العالمين والله ماراح يخيبك .. حسي ان هذي فرصه لك عشان تستقر نفسيتك من المشاكل اللي عشتيها ال3 سنين اللي راحو .. اطلعي مع بنتك ارجعي لصديقاتك اسعدي معهم عشان تطلعين من الجو المشحون اللي انتي فيه ابدي اقري في التعامل مع الرجل للدكتوره ناعمه الهاشمي .، اقري في الثقه بالنفس ، اساليب التعامل ، الحياه الزوجيه في ضل السيره النبويه راح تفخرين بذاتك نمي موهبه عندك باختصار انكبي على نفسك وانسي زوجك .. ارسليله رساله اذا تتواصلين معه ان بالرغم من حبك له تتمنين له التوفيق .

الرجل الحين مطلقك ومتزوج ولزوجته الحق في انها تعيش معه حياه زوجيه
بعد الطلاق احفضي احترامه لاتذكرينه بسوء امام الناس ادعيله بالتوفيق اذا قابلتي احد له علاقه فيه
قضية رجعه ذهبك خليه منحصره على رجوع ذهبك ماهو انتقام منه وغصبا يرجعلك .. الجأي لربك وادعي اذا كان في رجعتك خيره لك ولطفلتك ولاربي يسخر لك اللي فيه خير لك .
قلبي والله متألم معك .. بس شفت لي صديقه كانت بنفس موقفك والحزن خيم عليها وفقدت علاقاتها مع الناس وتدمرت بينما هو عايش حياته وماتحرك فيه ساكن وبعد عمر رجعت لطبيعتها والله سخر لها خير بحياتها وللحين ندمانه على ايام البكا اللي بكتها ولو درت ان هالخير راح يجيها مانزلت دمعه وحده
عشان كذا اقولك الحزن والالم ماراح يرجعه لك بالعكس ضعفك راح يوصل له من الناس وينفره فيك زياده .. وياكل من روحك ويضيع ايامك احمدي الله انك بصحتك وعافيتك وبنتك بخير وامان .. الله ييسر امرك وترجع لك حياتك اللي تتمنينها .

ونصيحه حاولي تذكرين لنا تفاصيل عن شخصيته تعامل اهله تعاملك معه بدون ذكر المشكله عشان الاعضاء يكون واضح لهم الموضوع ويقدرون يردون .. بالانسب لك

التعديل الأخير تم بواسطة سوماتشي ; 23-09-2013 الساعة 02:08 AM
قديم 23-09-2013, 03:15 AM
روح المساء
كبار شخصيات المنتدى
 الصورة الرمزية روح المساء
روح المساء غير متصل  

المكان الأنسب
الإشراف
فزورة مطبخنا اليوم
علينا اللون وعليك التنسيق مسابقة ممتعة وشيقة
امممممممم ماذا لوو
قديم 23-09-2013, 07:03 PM
نونة محمد
عضو جديد
نونة محمد غير متصل  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دوندرمه مشاهدة المشاركة
الله يكون بعونك اختي ويصبرك

وكلي امرك لله واكثري من الدعاء والصلاة
وان شاء الله ربي ما يخيب ظنك
ويرجع لك زوجك ويجمع شملكم على خير

لكن نصيحة
لا تسمعي كلام الناس الي يقولك طفشية بالقضايا حتى يترك زوجته الثانية ويرجع لك

بهذة الطريقة مستحيل يرجع لك --لان اكيد بيصير يكرهك من كثر المشاكل الي عملتيها له

اتركي الموضوع للمحامين بعد الله وهم يتصرفوا وان شاء الله ما يضيع حقك

بجد صعبتي عليا شعرت بحرقة قلبك بحروفك
ربنا يصبرك ويعوضك خير
الحمد لله بدعى ربنا ينور لجوزى بصيرتة وموضوع القضايا ده من ثالث يوم طلعت من بيتة قبل مايتجوز هو كان عايز يرجع ليه بس اهلو رفضو وشافو واحدة غير واتجوز عليه قبل رمضان باسبوع
يلا الحمدلله على كل حال

ومشكورة على ردك بجد برتاح نفسيا لما الاقى حد يكلمنى
قديم 23-09-2013, 08:51 PM
رجل حليم
عضو مثالي
رجل حليم غير متصل  

مازلتي تحبيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضربك بكل هذه القسوة و اهانك بالشتائم و ظلمك و ساعد اهله في ظلمك .. ثم تقولي انك تحبيه ..

ستة اشهر سجن له مقابل ضربه لك بهذا الشكل المبرح خطوة جيدة جدا منك حتي لا يكررها او يفعل ما هو اشد منها ..

اما عن حقوقك لديه من فرش و ذهب .. فاين قائمة منقولاتك التي وقع عليها ؟؟ و ان لم يكن وقع بالاستلام .. فلابد علي الاقل ان يكون معك اقرار منه يتعهد فيه ان هذه المنقولات ملكك و لك الحق في اخذها في اي وقت .. فلا تتركي حقك لديه

اما عن طلاقك فستحصلين عليه بسهولة بسبب زواجه الثاني فلا تتنازلي عن حقوقك ..

و لكن لي سؤال ..

ما مستوي تعليم زوجك و ما عمله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 24-09-2013, 02:48 PM
أم دان
عضو مثالي
أم دان غير متصل  

يا أختي اللي تحب زوجها ماترفع عليه قضايا ومحاكم
والرجل اللي يحب زوجته ومايبغى يتزوج غيرها محد يقدر يجبره يتزوج زوجة ثانية،،
الحرمة ممكن تنجبر لكن الرجل ما ينجبر.
فبلاش تعلقي كل شي سواه زوجك على شماعة أهله ،،،

إن سلمنا أن زواجه الثاني بسبب أهله،،، ضربك كيف ؟ ايده انمدت عليك كيف؟؟
يا عزيزتي اتمنى تفوقي لنفسك من دائرة اﻷوهام وتشوفي حيانك بعين العقل .
قديم 24-09-2013, 03:26 PM
نونة محمد
عضو جديد
نونة محمد غير متصل  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل حليم مشاهدة المشاركة
مازلتي تحبيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضربك بكل هذه القسوة و اهانك بالشتائم و ظلمك و ساعد اهله في ظلمك .. ثم تقولي انك تحبيه ..

ستة اشهر سجن له مقابل ضربه لك بهذا الشكل المبرح خطوة جيدة جدا منك حتي لا يكررها او يفعل ما هو اشد منها ..

اما عن حقوقك لديه من فرش و ذهب .. فاين قائمة منقولاتك التي وقع عليها ؟؟ و ان لم يكن وقع بالاستلام .. فلابد علي الاقل ان يكون معك اقرار منه يتعهد فيه ان هذه المنقولات ملكك و لك الحق في اخذها في اي وقت .. فلا تتركي حقك لديه

اما عن طلاقك فستحصلين عليه بسهولة بسبب زواجه الثاني فلا تتنازلي عن حقوقك ..

و لكن لي سؤال ..

ما مستوي تعليم زوجك و ما عمله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مستوى تعليمة اقل منى وانا عمرى ماحسستو بدة ولا قللت من شأنة بالعكس كنت بحبو ومازالت وبحترمو وعملة فى شركة استيراد وتصدير
مشكور على ردك
قديم 24-09-2013, 03:33 PM
نونة محمد
عضو جديد
نونة محمد غير متصل  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مكلومة مشاهدة المشاركة

بالنسبة للقضايا كنت فالاول مجروحة منة جدا وبالنسبة لجوازة معاكى حق محدش يقدر يجبرو على جوازة بس رجع ندم على ماسمعت وحب يرضى امة ولو كان اهلو سابوة فى حالو كونا فى حال افضل وعلى فكرة اهلو هم السبب فى كل المشاكل اللى حصلت ليه مش شماعه ولا حاجة لانى فى مشاكل من ثالث يوم جواز بسبب ضعف شخصية جوزى وصلتنا للى احنا فيه دلوقتى
وجزاكى الله خيرا على ردك
قديم 24-09-2013, 04:30 PM
نونة محمد
عضو جديد
نونة محمد غير متصل  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سوماتشي مشاهدة المشاركة
عزيزتي

ماادري صراحه وش اقولك بس انه يضربك بعد شهرين من زواجكم اشوفها كبيره وكمان يتكرر هالضرب وهو يحبك هذي كبيره بحقك يعني انتي كنتي عروس وهو ولد شاب وضربك وبعدين بكره اذا رجعتي له وجبتي من واحد واثنين وثلاثه هل راح يستمر في ضربك وراح تسكتين لانه يحبك وانتي تحبينه

بالنسبة للضرب كان غلط وندم بس اختة هى السبب فى المرة الاولى قالت له كلام عليه شحنتو والمرة التانية كانت بسبب امة حسبى الله نعم الوكيل هو اساسا مش بيحب الضرب بالعكس تماما هو انسان طيب جدا وحنين لدرجة متتوصفش بس المشكلة امة واختة حسبى الله ونعم الوكيل فاللى ظلمنى ولسة بيظلمنى

الحياه الزوجيه ماتمشي بالحب كثر ماتمشي بالتفاهم الود الاحترام حتى لوكان مايكن لك حب بس يحترمك ويحترم انك زوجته وام عياله ممكن هنا تستمر الحياه يحترم انك انثى وهو رجل وقمه الضعف انه يضربك وانتي امراه ضعيفه وباين ان مافي سبب مقنع وان الضرب مستمر يعني بعد شهرين من زواجكم متى لحق يشيل عليك ويحكم عليك ويكرهك لدرجه انه يضربك .
ماادري هل هو ضعف من زوجك او منك

ضعف منى ومنه

باين انك تحبينه بشكل انك تغفرين لكل زلاته وماتسوين له حدود معك عشان يبقى بينكم الاحترام او انك
انسانه صبوره بزياده وساكته لدرجه خلته يتمادى .

انا بحبو لدرجة انى سمحتو على خيانتة ليه عرف واحدة علية وهو ندم انة عرفها بس بعد فوات الاوان بعد ما مشا فى طريق اهلو وسمحتو حتى لما اتجوز عليه وبدعى ربنا انة ينور له بصيرتة ويردو ليه ويلم شملنا على خير

عزيزتني ادري الكلام اللي فوق مايغير بالمشكله شي بس فكري بذاتك شوي قدري ايجابياتك عشان ينتضم تفكيرك انتي امراه وسنك صغير والله رزقك بطفله زوجك اهله لعبوا بعقله وتزوج وشال كل اغراضك والحين يهددك بأخذ بنتك
اذا كنتي واثقه ان القضيه ممكن تسلبك بنتك نصيحه صدقيني فلوس الدنيا تتعوض بس مراره فقدك لبنتك شي عمره ماراح يتعوض .

بالنسبة لبنتى مايقدرش ياخودها الا اذا عمل قضية سمعت انه كان عايز يعملها ليه ومراتة الجديدة وابن خال جوزى كانو موافقين قضية زنا عشان حقوقى الشرعية كلها تسقط وحضانة بنتى كمان واللى هتاخد حضانة بنتى حماتى لانة متزوج بس اعتقد انة قال انة هيعمل قضية زنا عشان يهددنى عشان اتنازل عن كل حاجة والله انا معتش عرفة اى حاجة لانى تعبت ودماغى تعبت من كتر التفكير

زوجك انسان مندفع بقرارته اللي باين انه مو هوا اللي يتخذها فضروري اذا كنتي ناويه ترجعين له انك تخلين من نفسك انسانه شخصيه وتتحكمين بقراراتك لان بضعفك وضعفه الافضل ماترجعون لان بكره راح تجيبون خمس اطفال وترجع امه تقوله كم كلمه ويطلق وبدال الواحد اللي يضيع يصيرون 5 اطفال مالهم ذنب الاان عندهم اهل عايشين بضعف

حبيبتى انا ليه شخصية بس مش بفرض حاجة على حد ولا حتى رأى بالعكس تماما انا كنت مع جوزى كويسة وهو كمان بس اول ما يلاقو ان احنا كويسين يضايقو ويبداو يغيروه من ناحيتى المشكلة انة بيخاف يقول لامة واختو لا كل حاجة حاضر اللى انتم شايفينو صح

فكري ايش الامكانيات الموجوده عندك حاليا ?
زوجك وتزوج عايش ولاموعايش خلاص انتي انتهيتي من هالنقطه اذا الله كاتب لك رجعه له راح ترجعين له ايش ماصار
يمكن يكون زواجه خير لك يمكن الزوجه الثانيه تكون في صالحه وتخليه يحس ان زوجته الاولى كان مافي منها
تخلي ايجابياتك تضهر له ويرجعك ويعامل باحترام اكثر من قبل .

حماتك واخت زوجك صدقيني اذا هم فرقوا بينك وبينه ضلم كما تدين تدان الله وكيلهم ليوم القيامه

انتي وطفلتك .. باين ان المشكله ضاغطه عليك كثير وماالومك بس اقولك اياها ماوقفت الحياه على رجل الزوج مهم
بس زوجك الحين مطلق ومتزوج

انا لسة مراتة على ذمتة

يعني مابيدك شي الاانك تشتغلين على نفسك اكثر وتنمين مواهبك وتسعدين بحياتك عشانك انتي لحضات التشبث بالرجل ينفره منك اكثر واكثر كيف بواحد مطلق ومتزوج
وكلي امرك لرب العالمين والله ماراح يخيبك .. حسي ان هذي فرصه لك عشان تستقر نفسيتك من المشاكل اللي عشتيها ال3 سنين اللي راحو .. اطلعي مع بنتك ارجعي لصديقاتك اسعدي معهم عشان تطلعين من الجو المشحون اللي انتي فيه ابدي اقري في التعامل مع الرجل للدكتوره ناعمه الهاشمي .، اقري في الثقه بالنفس ، اساليب التعامل ، الحياه الزوجيه في ضل السيره النبويه راح تفخرين بذاتك نمي موهبه عندك باختصار انكبي على نفسك وانسي زوجك .. ارسليله رساله اذا تتواصلين معه ان بالرغم من حبك له تتمنين له التوفيق .

انا لما بكلمو بيعرف اهلو وبعرف من الناس

الرجل الحين مطلقك ومتزوج ولزوجته الحق في انها تعيش معه حياه زوجيه

اى حق هى خدت جوزى منى انا مراتة ام بنتو وهى دخلت حياتى ودمرتها على الاخر وعايشة فى شقتى وعلى عفشى يعنى هى ماعندهاش دم مش بتحس انها نايم عى سرير واحدة تانية خربت بيتها مش بتحس وهى بتفتح دولابى ان كان فى واحدة قبلها كانت بتفتحو مش بتفتكر وهى قعدة قدام المرايا تزوق له ان كان فى واحدة تانية كانت فى نفس مكانها حسبى الله ونعم الوكيل فاللى خرب بيتى ويتم بنتى على حياة عين ابوها

بعد الطلاق احفضي احترامه لاتذكرينه بسوء امام الناس ادعيله بالتوفيق اذا قابلتي احد له علاقه فيه
قضية رجعه ذهبك خليه منحصره على رجوع ذهبك ماهو انتقام منه وغصبا يرجعلك .. الجأي لربك وادعي اذا كان في رجعتك خيره لك ولطفلتك ولاربي يسخر لك اللي فيه خير لك .

بدعى لانى مظلومة انا متجوزة بقالى سنتين ونص وعيشت مع جوزى 9 شهور بس من تحت راس امة واختة حسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى ظلمنى وخرب بيتى حسبى الله ونعم الوكيل

قلبي والله متألم معك .. بس شفت لي صديقه كانت بنفس موقفك والحزن خيم عليها وفقدت علاقاتها مع الناس وتدمرت بينما هو عايش حياته وماتحرك فيه ساكن وبعد عمر رجعت لطبيعتها والله سخر لها خير بحياتها وللحين ندمانه على ايام البكا اللي بكتها ولو درت ان هالخير راح يجيها مانزلت دمعه وحده
عشان كذا اقولك الحزن والالم ماراح يرجعه لك بالعكس ضعفك راح يوصل له من الناس وينفره فيك زياده .. وياكل من روحك ويضيع ايامك احمدي الله انك بصحتك وعافيتك وبنتك بخير وامان .. الله ييسر امرك وترجع لك حياتك اللي تتمنينها .

مين يارب العالمين ربنا ينور بصيرتة ويظهر الحق ويلطف بية وبنتى وامة المسلمين يارب وحسبى الله ونعم الوكيل فالخرب بيتى وظلمنى
ونصيحه حاولي تذكرين لنا تفاصيل عن شخصيته تعامل اهله تعاملك معه بدون ذكر المشكله عشان الاعضاء يكون واضح لهم الموضوع ويقدرون يردون .. بالانسب لك
هو طيب وحنين جدا وعفوى جدا بس خشيم شوية وشخصيتة ضعيفة جدااااااااااااااااااااااااااا قدام امة واختة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مكلومة مشاهدة المشاركة

ضربنى اول مرة بسبب اختة راحت قالت علية كلام بالكدب انى قولتة وتانى مرة لما عرفت انة بيعرف واحدة عليه وواجهتو طبعا كان غباء منى انى واجهتو بس اللى حصل المهم انة ادخلت وشحنتو وعلى فكرة امة هى اللى تعتبر سبب رئيسى فى انة خانى لانى كنت غضبانة وانا والدة بنتى لانة ماجاش ليه ولا سال عليه فى بيت اهلى وكان كل مايقول انا عايز مراتى وبنتى امة واختة يقول لة سبها اقعدة عند امها لحد ماتتربا وهو ضعف وعرف القذرة اللى خانى معاها وانا اعتبرتها نزوة وعادة بس حسبى الله ونعم الوكيل فى امة واختة وكل اللى ظلمنى امة شحنتو
ولو سمحت ياريت ردك مايكونش قاسى

موضوع مغلق

مواقع النشر