عاشقات حلم الأمومه (فبراير 2008 -مارس 2008) - الصفحة 21 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

صحة المرأة صحة المرأة ، الحمل والولادة ، الصحة الانجابية. استفسارات ومقالات حول الامراض النسائية والتثقيف الصحي المشاركة للنساء فقط

موضوع مغلق
قديم 10-02-2008, 02:16 PM
indienne
كبار شخصيات المنتدى
indienne غير متصل  
السلام عليكم يابنات
كيفكم ان شاء الله بخير
انا رجعت لكم بعد دهاب حماتي , ان شاء الله يارب نسمع اخبار حلوه عنكم في القريب العاجل يارب
لي عوده ان شاء الله
اللهم بارك لي في أمي ومتعها بالصحة والعافية يا أرحم الراحمين

رب لا تذرني فرداً وأنت خير الوارثين

قديم 10-02-2008, 02:28 PM
&*ملاك العراق*&
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية &*ملاك العراق*&
&*ملاك العراق*& غير متصل  
girl

خواااااااااااتي الغاليات

سلام الله عليكم راجيه من الله انكم جميعا بالف خير

والله والله مشتاقتلكم جدا جدا جدا

الزاجله ربي يفرحك عن قريب يارب

زهور الدعاء ربي يحفظك ويخليكي وتفرحي ببناتك يارب

الضبيه يارب ان شاء الله اتبشرينا بحملك قولي يارب

برشا الغاليه ان شاء الله دوم نفسيتك مرتاحه ربي يفرحك يارب

مشموشه ربي يرزقك ويسعدك والله كلامك لبرشا بكاني

اتمنى فعلا من الله ان يرزقنا جميعا ، تصدقين ماادري اشلون

راح يكون شعوري اول لحظت شوفي لطفلي والله اني ابكي من الآن

ربي يعيشكم هذه اللحظه

اندينا اخبارك واخبار زوجك ان شاء الله بخير يارب

ام عبد الرحمن اشلونج اتمنى انج بخير انت وعبودي

بالنسبة لي فالوحام بدا واحس نفسي مو مرتاحه مااقدر انام

هذا غير الوعه والله يعين

عشوووووووووووووووقه اشتقنالج لا اطولين
قديم 10-02-2008, 02:35 PM
massa
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية massa
massa غير متصل  
بناااااااااااااااات السلام عليكم ...............و الله و الله وحشتووووووووووووووووني اعتذر و اعتذر الف مرة لانيكنت جد مشغووووووووولة مع رجوع زوجي من السفر كما قلت لكم سابقا 15 يوم غياب يمكن تتخيلو اللقاء قرات كل الردود و لاحظت انه لحد الان كوكار و غموظة في غيااااب ان شاء الله يكونو بالف خير يا رب ربي لا تذرني فردا و انت خير الوارثين أستغفر الله و أتوب اليه
أستغفر الله و أتوب اليه
أستغفر الله و أتوب اليه
أستغفر الله و أتوب اليه
أستغفر الله و أتوب اليه
أستغفر الله و أتوب اليه
قديم 10-02-2008, 05:52 PM
زهور الدعاء
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية زهور الدعاء
زهور الدعاء غير متصل  
السلاااااااااااااااام عليكم ....

إزيكم يا حبايبي إن شاء الله كويسيسن وكل أموركو تمام ....مشموشة كويس بقى إن عرفت أطلع المستخبي وأريحك ولو إني كنت إدايئت من نفسي ....!!! لكن طلما أخدت بوسه فأنا مبسوووووووووووطه

برشا حبيبتي.أنا إلي عملتوا حقن مجهري ونجح بحمد ربنا وفضله وبعديها الصدقه .....والدعاء ....لذلك أنا ماعنديش خلفيه عن التلقيح الصناعي وإذا كنتي لاحظتي إني بنصح مشموشة لأني جررربت المعاناة نفسها تماما...
برشا حبيبتي.. متدايئيش ولا حاجه ...صدقين كلها فترة محددة عند ربنا وتاخدي رزقك وفوقه أجر صبرك وحاجات كتيرة مش حتعرفيها دلوقتي لكن لما تجي تربي الزغنن حتعرفي ...لأنو انا الآن لما بعصب من ولادي ربنا يحفظهم بصبر ...مش زي صحابي لأنهم ...ماحسوش إيه يعني الواحد ربنا يديه خلفه وذريه متعافيه ربنا يجعلها صالحه يارب فدا هو أكبر نقطه إيجابيه لتأخري في الإنجاب وبشهادة الكل أنا بصبر عليهم ما شاء الله لا قوة إلا بالله ....مع إنو أنا عصبيه بنمرة وإستمارة ..!!

ملوكه ضروري إهتمي بنفسك ومتعمليش مجهود وللمرة المليون بقولك إعملي ربط عنق الرحم زي مالدكتورة قالتلك والله انا حاسه بيكي لما تقولي بتبكي عالبيبي من دلوقتي والله أنا كنت طول الحمل بحلم أحلااااااااااام وكل يوم بشوف المحروس بشكل من كتر ما نفسي أشوفه ...!! ووساعات بتتهيئلي حاجات وحشه لأني كنت خايفه عليه موت ...لحد مالدكتورة قالتلي بطلي تسمعي كلام حد إنت مفكيش إلا العافيه ..!

الزاجله إنتي رحتيييييييييييييي فين ....؟

فراشتنا أنا منتظراكي لييييييه مادخلتيش لحد الآن ...؟

كوكار أنا قربت أزعل منك خالص ..وأخد في خاطري منك كمان ....كده هانت عليكي العشرة دحتى إنتي دخلتي ولاكتبتي نص حرف ..بصي أنا مسمحاكي لأني بحبك ومتأكدة إنك أصيله وظروفك هي إلي جابراكي تعملي كده ..

عشوقه واحشاني كتييييييييير ما تتأخريش أكتر رجاءا ..دحنا عملين زي الولاد لما ماماتهم راحت مشوار وراجعه ...

مشومشه إي رأيك بعرف أتكلم مصري ....دا أنا بحبكوا قوي ..وأنا سعوديه متفكريش أصلي مصري ولا حاجه ..بس حب لأنكو ناس جدعنه خالص ...

التعديل الأخير تم بواسطة زهور الدعاء ; 10-02-2008 الساعة 05:57 PM
قديم 10-02-2008, 06:55 PM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية عاشقة الطفولة
عاشقة الطفولة غير متصل  
tongue3

السلام عليكم و الرحمة

البنات الحلوات انا جيييييييييييييييييييييييت
وحشيني موووووووووووووووووووووووووت
اتمكنى الاقي اخبار طيبة تسعدني يا رب
لي عودة بعد قراءة الردود
قديم 10-02-2008, 07:01 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
السلام عليكم هلا حبايب وحشتوني موجوده بس امس كنت عند اهلي جايين من السفر اخباركم عامليين ايه ...صحيح ركود في الصفحه يالله اصحوا وينك ياعاشقة الطفوله اليوم الاحد جد لك وحشه يابنت....بنوتات الحوامل اخباركم الله يثبت حملكم ان شاء الله

خواتي الله يرزقكم بالذريه الصالحه عاجلا غير اجل ان شاء الله كثروا من الاستغفار وقراءة القران والله يكتب لكم ان شاء الله وتقر عينكم بعيالكم يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

وين اللي قالوا بيمشون معاي على الرجيم يالله اللي فيها زياده كم كيلو تنزله .....وتسوي رياضه....

وحشتوني كلكم بدون ذكر اسماء وغموض لها وحشه من قلب الله يردها بالسلامه ان شاء الله

استغفر الله واتوب اليه استغفر الله واتوب اليه استغفر الله واتوب اليه استغفر الله واتوب اليه استغفر الله واتوب استغفرالله

استغفرالله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر والحمد لله على كل حال واعوذ بالله من حال اهل النار
قديم 10-02-2008, 08:32 PM
أم يوسف2
كبار شخصيات المنتدى
 الصورة الرمزية أم يوسف2
أم يوسف2 غير متصل  
سلاممممممم

ايش اخبار الحلوين اليوم .. صحوا النوم ...

عشووووقة ... نووورتي ياقمر
اشتقنالك والله .. لا عاد تغيبي

يالله وين الهدايا
قديم 10-02-2008, 08:36 PM
سيدة برتقالة
عضو مميز
سيدة برتقالة غير متصل  
مساء الخير عالحلوات كيفكم انشاء الله تمام _ ردودكم كانت حلوه ويظهر انو نفسياتكم عال العال _ الله يوفقكم يارب ويحقق امنياتكم كلكم وأنا وياكم ياااااااارب بنات محد رد على سؤالي اللي سوو أنابيب كيف كانت تجربتهم ؟؟؟ وهل أحد سواها عند دكتورة ونجحت لان زوجي مصممممم اني ما أسويها الا عند دكتوره وليس دكتور يغار علي خخخخخخخخخخخخخ المهم انا سمعت عن دكتوره اسمها لمياء في دله مين يعرفها ؟؟ أو جربها كويسه ؟؟ يقولو انها شاطره بس تعاملها مش أوي <<<<<< ومثل ماتعرفوني أهم شي عندي التعامل ولا وش رايكم ؟؟؟؟
قديم 10-02-2008, 09:38 PM
زهور الدعاء
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية زهور الدعاء
زهور الدعاء غير متصل  
عشوقه ياهلا ااا ومرحبـــاااا ...نورت صفحتنا ...

طولتي علينا .....حبيبتي حسيت كننا ضايعين بغيابك ....الحمدلله ....بشريني إن شالله إنبسطتي ...؟؟!وعسى إرتحتي بالسفرة ...!! يارب تديمها عليكي ..
قديم 10-02-2008, 09:52 PM
mashamesho
عضو مميز
 الصورة الرمزية mashamesho
mashamesho غير متصل  
حبيبتي برشا بتشكريني على ايه احنا هنا في الصفحه عشان نخفف علي بعض ونسمع بعض ونقول اللي احنا مش بنقدر نقوله لأي حد تاني حتى اقرب الأقربين مش حيسو بيكي زينا لأننا جرح واحد ربنا يفرجها علينا جميعا يارب ويرزقنا من حيث لا نحتسب

الحزينه ليه يا حبيبتي متابعانا في صمت اتكلمي واحنا كلنا آزان صاغيه يا قمر ربنا يصلح حالك ويوفقك في المره الجايه وتكون ناجحه وفالحه يا رب

اندين حمد لله يا قمر على رجوعك لينا بالسلامه اخبار زوجك ايه ديلوقتي مطمنتيناش لى نتائج التحاليل يارب خير ان شاء الله تسمعينا خبر حلو قرييييييييييييبا

ملوكه ليه قلبي بتبكي عيشي فرحتك بالطول والعرض وان شاء الله تكمل فرحتك على خير وتملي عينك بإبنك وتقر عينك فيه اللهم آمين وعقبالنا جميعا يارب

ماسا الحمد لله حبيبتي ان ربنا ردلك زوجك بالسلامه وعزرك مقبول يا غاليه ربنا يهنيكو ويسعد ايامكو وينورها ببيبي صغنون يملا حياتكم بهجه

زهور ولا تضيقي نفسك ولا حاجه انا الحمد لله صدري رحب واتقبل حتى النقض ولا يهمك يا جميل بس انا كنت عاوزه اعرف انتي عملتي الحقن مره واحده فقط وولادك توأم ولاعملتيها اكتر من مره الله يرزقنا جميعا يا رب

عشووووووووووووووووووووووووووووقه وحشتينا يا جميل الف حمد لله على سلامتك غيبتي ايام كانت طويله ومن غير روح يا غاليه يلا طمنينا عليكي

الزاجله الحمد لله يا قمر على رجوع اهلك بالسلامه ربنا يحفظهم لك وعقبال ما يستقبل اولادك انا معاكي في الرجيم وربنا يقدرنا بس طنت عاوزه اعرف انتي هتمشي على نظان معين ويلا نبتدي

نورا يانواره يا غاليه اخبارك ايه يا جميل وابننا الطعوم عامل ايه طمنينا على حالك ربنا يردلك زوجك وانتي فرحانه بابنك يارب عشان تكمل فرحتكم يارب وما زلت في انتظار بشارتك وثقتي فالله تقول انشاء الله انها محققه

سيده برتقاله ان شاء الله هدورلك عن موضوع يلملك كل المعلومات عن اطفال الأنابيب بس نصيحتي الحقن اكثر دقه ورأيي كمان دوري على الطبيب المتخصص الشاطر ان كان رجل او امرأه لأن الموضوع يستحق الدقه فهو مجهد ومكلف فلا تجازفي والله يوفقك لما فيه الخير

كوكار وحشتينا ياقمر هانت ياقي القليل على رجوعك الكويت انتظرك يا شقيه

غموضه خلص الكلام يا غموضه ريحينا بقى الله يريح قلبك

استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه
استغفر الله واتوب اليه

مواقع النشر