منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - تطورات قصتي مع زوجي ..
قديم 21-12-2008, 04:13 PM
وحشتيني يامصر
عضو متألق
 الصورة الرمزية وحشتيني يامصر
وحشتيني يامصر غير متصل  
[
size="5"]بصراحة بعد الي حكيتيه كلو عنه وعن كذبه وعن خداعه مافيش فيه فايدة دا انسان واضح انه اتعود عى عيشة الظلام وبقى عامل زي الخفافيش بيحب كل شيء في الخفاء وانتي حاولتي معاه كتير انك تطلعيه للنور مافيش فايدة
انسان اناني عايز ياخد كل حاجة ومش مستعد يخسر اي حاجة ملاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااوع من هنا للمريخ والله جوزك فاق نجيب محفوظ في قدرته على تاليف الروايات وابتكار الاكاذيب

وفي حادثتين انتي ذكرتيهم لو قلتيلي اك حامل في عشرة هقولك اطلقي ثم اطلقي ثم اطلقي
اولا انه كشف الي حصل بينك وبينه مع ان الي حصل بينكو ماكنش حرام لكن هو التوقيت بس ماكنش مناسب لان صدقيني كل شيء وله وقته ودا مش موضوعنا بس لما جوزك الي جمعكو بيت واحد ورباط مقدس يساومك على شرفك قصدي شرفو

والله مش عارفة اقولك ايه

والحادثة التانية انه سابك وبردو راح قعد في وسطيهم وتروحوله وتنادوه وبردو شارلوك هولمز فاكر نفسه اذكى راجل في الدنيا مش عارف ان ربنا بيكشف مهما طال الوقت
ربنا بيدي فرصة وتانية وتالتة لكن في الخر لازم يكشف الحقيقة
وانا بردو مصرة على رايي انك حتى لو حامل في عشرة لازم ترمي الانسان دا بمشاكله وبلاويه بالثلاثة برى حياتك

احمدي ربنا انتي بتشتغلي وقادرة تصرفي على ابنك وعل نفك بد مانتي بتضيعي فلوسك على زوجك ديونه بنته ومراته ... وكويسة ولسة صغيرة وربنا هيقف جمبك انشاء الله
واكتر حاجة خليتني اقولك اطلبي الطلاق انك دعيتي ربنا وانتي في عز كربتك وشدتك وقولتي يارب لو هو سيء ماتناميش الا وحقيقته واضحة قدامك
واهو ربنا كشفلك حقيقته
اسمعي كلامي يابنت الناس وانقذي ما يمكن انقاذه صدقيني كل ماتستمري في حياتك معاه خسايرك بتزيد زمان رفضتي انك تسيبيه وصدقتيه وكملتي معاه وبردو ماقدرش
ابعدي وانتي لسة بصحتك ومعاكي طفل واحد بدل ماتكملي معه ويجيبلك المرض ويبقى معاكي منه بدل الطفل اتنين وتلاتة
الحقي نفسك وسمعتك هو دلوقتي حرق كارت كان بيهددك بيه وهو انه يقول لاهلك
الله اعلم دناوته ممكن توصل انه يقول الكلامده للغرب
انا اسفة جدا على حدتي في الرد بس بجد الي زيك خسارة
في امثاله
[/size]

التعديل الأخير تم بواسطة cutiepie ; 23-12-2008 الساعة 12:44 AM