منتدى عالم الأسرة والمجتمع

منتدى عالم الأسرة والمجتمع (http://www.66n.com/forums/index.php)
-   صحة المرأة (http://www.66n.com/forums/forumdisplay.php?f=107)
-   -   عاشقات حلم الامومة (ديسمبر 2007 - فبراير 2008) (http://www.66n.com/forums/showthread.php?t=151654)

حلمي قريب 29-12-2007 12:36 PM

بنات من تحسون انها بتكون اول المبشرات في حمل في هذا الجزء؟

انا عندي احساس انها برشا

الزاجله 29-12-2007 01:10 PM

هلا حبوبة حلمي لين الحين تراجعين بخاص والا رحتي مستشفى النساء والولادة

mashamesho 29-12-2007 01:33 PM

حبيباتي سلامي لكم جميعا وانا الحمد لله نوعا ما ديلوقتي احسن انا مش عارفه احنا بادين الجزء دا نكد ليه كده مع ان احنا قفلنا الجزء الخامس وبديتنا الجزء الجديد عشان ندعي للتفاؤل بس الحمد لله علي كل شئ هو لازم النفساويات تقب كده من وقت للتاني وبتعدي هقرا الردود سريعا وارجعلكو تاني سلام مؤقت

Saudd33 29-12-2007 02:55 PM

بنات مو فاقدين أختنا زهور الدعا صارلها فتره مختفيه أن شاء الله خير

مياااااااااا 29-12-2007 04:35 PM

حلوه فكرتك حلمي قريب ربي يهون عليك ويقومك بالسلامه ان شاءالله..

بنااااااااااات انا احس ان اللي بتبشرنا الزرااافه,, يالله اللي بعدي من تحسين اللي بيبشرنا ؟؟ :)

@فراشه هادئه@ 29-12-2007 04:49 PM

لا تغيبوا يابنات..

حلوه فكرتكي ياحلمي قريب وانا بصراحه عندي إحساس إنها عشوقه اللي بتبشرنا لكن لا ننسى الحزينه لأني حاسه إنها فاتحة خير علينا........

وحاسه إنها يا أول الحوامل يا ثانيهم....يــــــــــــــــــــــارب...

مشاميشوا ايوه كده يابنت ...لا تهتمي رزقك بيجيك لحدك ...

زهوووووووووووووووور غايبه يمكن عشان إختباراتها....؟؟؟الله يرجعها لنا سالمه وتفرحنا بخبر حلووووووووووووووووو.........يارب...

حلمي إن شاء الله أسألك وأرد لك..الله يشفيكي...

مها الحجاز25 29-12-2007 06:19 PM

ماشاء الله ..لاقوة إلا بالله ..

كذا الأخوات الناصحات ..ولا بلااااااااااااااااش

الله يجمعنا على خير وفي خير ..ويرزقنا جميعاً باللي نتمناه ...

تصدقون يابنات نفسي ومنى عيني ..نبشر بعضنا البعض إذا ما كان هذا الشهر فالشهر الجاي بإذن الكريم الرحمن ..اللهم آآآآآآآآآمين...

حلمي قريب ..الله يرزقك الصحة والعافية ويقومك بالسلامة ويفرحنا بيك وبسلامتك ..يااااااارب

فراشتي..بارك المولى فيك وفي أسلوبك الراقي ..

إن شاء الله وبإذن واحد أحد اول المبشرات : عشوقة الحنونة ..اللهم آآآآآآآآآمين..

mashamesho 29-12-2007 06:30 PM

عاشقه الطفوله ربنا يسمع منك ما احتاج لطبيب غير الرحمن الرحيم بحاول والله اعيش حياتي زي ما قولتي بس الغريزه احيانا بتفرض نفسها سبحان الله وربنا يزيدك عقل وصبر ويعوض حرمانك بسيل من الاطفال متلاحقيش عليهم
حبيبتي كوكاره انا اسفه جدا لاخبارك اللي سمعتها واسفه كمان مره اني اتاخرت علي ما رديت عليكي بس الظروف والنفسيه بقي الحمد لله علي كل شئ فوضي امرك لله وربنا مفيش اكرم منه بس انا مستغربه انتي الدوره كانت عندك الاسبوع اللي فات ازاي عرف فيه تبويض ولا لأ من ديلوقتي وبالنسبه للكيس انا بسمع انه ممكن يتكون بسبب ادويه التنشيط ولكنه لا يمنع حمل باذن الله واعتقد انه كتبلك علي حبوب منع الحمل عشان كده وان شاء الله الي جاي احلي من اللي راح وإن شاء الله لما تيجي الكويت هيكون وشي حلو عليكي وتحملي علي طول
ميااااااااااا امين يا رب يسمع منك ربنا ويرزقنا من حيث لا نحتسب ويجعل ايامنا فرح في فرح
هاجر شكرا لاهتمامك وإن شاء الله نعمل بيها
ملوكه عامله ايه ديلوقتي طمنيني عليكي يا رب تكوني بقيتي احسن ويرزقك ولد ولنت في بطن واحده قولي امين ومشاعرك اللي انتي وصفتيها لما رحتي لصاحبتك انا حساها الله يعوضنا خير
يورنا ربي هب لاختي يورنا ذريه طيبه انك انت سميع الدعاء ويأجرك في مصيبتك خيرا منها اول مره اعرف احداث قصتك وان شاء الله يكون ولدك هذا قطعه منكي سبقتك الي الجنه وربي يعوضك يتوأم مره واحده ويا رب تتبسطي في اجازتك وتغيري جو
غموضه الف شكر علي لقب نواره مصر ربنا ينور دنيتك باحلي عريس يسعد ايامك ويملاها فرح وهنا فعلا بحس انك قريبه من قليبي وانا معاكي قبل الفجر النهارده إن شاء الله يتقبل منا الدعاء
اندين الحلوه ايه اخبارك النهاردهإ ان شاء الله حاساكي من الناس اللي هتفرحنا في هذا الجزء
الزرافه وكريستاله لسه ما ارتاحتو عشان تحكولنا عملتو ايه
الأمل البعيد فينك مختفيه ليه يا رب خير ويجعل أملك قرييييييييييييب عاجل بإذن الرحمن
فيفي سعود برشا
حلمي قريب الف سلامه عليكي ربنا يهون عليكي الايام وتولدي بالسلامه هنقول ايه كله يهون لاجل الورد ينسقي العليق ربنا يقومك بالسلامه يا حبيبتي
الزاجله ودلوعه السعوديه وسونيا ودلوعه 24 و غلا جلاجل ربنا يفرحنا بأولادكم قريبا إن شاء الله
الحزينه طمنينا اخبار الحقن ايه وصلتي علي لحد فين عاوزين نسمع خبر توأم قريب بشرينا
ماسا ان شاء الله ما يكون في شئ ويرزقك ربي بالذريه الصالحه في القريب العاجل
مها الحجاز إن شاء رب العالمين يجعل كل هذا العذاب في ميزان حسناتنا الف مبروك حجك ربنا يتقبل منك ويجعله سبب في تقبل دعئك ورزقك من حيث لا تحتسبي وشكلك كده مصريه صح ولا
فراشه هادئه والله انتي عسل ودمك سكر ربي يرزقك بالبنين والبنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ت
انا حاسه ان اول اللي هيبشرونا عشوقه والفراشه ويا رب كلنا في شهر واحد

Crestalla 29-12-2007 06:32 PM

اما انا فاتمنى انه تكون عاشقة الطفوله ( معشوقة الجماهير) هي من يكرمها الله في هذا الشهر...

الظاهر نحاسة الجزء الخامس ورانا ورانا،، فيه سحابه غامقه على الصفحه معطيه جو كئيب جدا ...الله يقشعها عن قريب..

اشكككككككككر كل من سال عني وانا رح اعطيكم تفاصيل رحلة الحج بناء على رغبة الجماهير...

فيفي2 29-12-2007 06:39 PM

فراشه هادئه والله كلامك مثل العسل والحمدلله على نعمة الابتلاء وان شاء الله نكون من الصابرين

حلمي قريب حلوه الفكره والله يشفيك ويقومك با السلامه

وانا اتوقع اول وحده بتبشرنا الحزينه الله يرزقها ويعوضها خير باذن الله

الساعة الآن 03:03 PM.