منتدى عالم الأسرة والمجتمع

منتدى عالم الأسرة والمجتمع (http://www.66n.com/forums/index.php)
-   صحة المرأة (http://www.66n.com/forums/forumdisplay.php?f=107)
-   -   عاشقات حلم الامومة (ديسمبر 2007 - فبراير 2008) (http://www.66n.com/forums/showthread.php?t=151654)

indienne 21-01-2008 02:11 PM

السلام عليكم
ان شاء الله بخير يارب وفي احسن الاحوال
ماسا عزيزتي حاولي انه في الويكند تخصصي ملا يوم واحد للاشغال والتنظيف واليوم الاخر اخرجي انت وزوجك اتعشو برا او روحو اي مكان غيرو جو , وربنا يسهل الامور يارب ويرزقك عاجلا وكل الاخوات يارب
اما بخصوص سؤالك فعمليه زوجي ليس لها علاقة بموضوع الانجاب , لانها عمليه في قدمه اليسرى بسبب وجود عام صغيره مكسره كانت تؤلمه عندما يمشي
عزيزتي الله يرزقنا في القريب العاجل يارب

عاشقة الطفولة 21-01-2008 02:16 PM

مشاميشو يا بنت مين لي حيقدر يعمل فيك مقلب انت اعملي مثل ما قالت لك و جربي و شوفي مش حتخسري حاجة
يا بنت انت ليه فهمك ثقيل

الغالية الزاجلة و الله و انا كذلك بحبك في الله يا رب يفرج همك يا غالية و يثبت حملك المرة الثالثة يا رب المهم انت اهتمي بصحتك و باكل و شربك و ارتاحي كثير يا رب يا موفق

indienne 21-01-2008 02:32 PM

اي مقلب واي كلام لمشاميشو انا فضوليه ونفسي اعرف:):):):):)

kokar_2001 21-01-2008 02:34 PM

حبيبتى الزاجلة ربنا يعطيكى اللى تتمنيه و ان شاء الله نتيجة التحاليل تكون بخير

غلا جلاجل ربنا يطمنك على ابنك و يثبت حملك و يفرحنا بيكى بأذن الله

شوشو الجميلة انا كمان سعيدة جدا بيكى و الحمد لله انا احسن بكتير من الاول ربنا يخليكى لينا جميعا

اندينا حبيبتى برضو اللى بيعملوه معاكى صح عشان انا بسمع ان جسم المراة ممكن يحصل عليه تغيرات كل سنة

كريستالا يا سيتى عندك انوثة متفجرة فاديها مبريات على طول و ربنا يكرمك بأذن الله

الزرافة الجميلة ان شاء الله حتروحى لدكتوتك و انتى حامل و تكونى فطسانة على الاخر ربنا يعطيكى بأذن الله

غموضة ربنا يكرمك و ان شاء الله يجو خطابكم برضو شاروة كدة مع بعض بأذن الله و الفرحة تكون بالزوفة بأذن الله

ماسا الجميلة انتى افضل من غيرك على الاقل فى وسط اهلك و كمان الف حمد و شكر ليك يا رب بتشتغلى لكن انا مثلا سايبة اهلى و شغلى و رايحة مع زوجى بلد تانى مالياش فيه اى حد ولا حتى اصحاب مالياش فيه غير زوجى ربنا يديلو العافية بأذن الله يعنى حياتى فاضية تماما
اللى انا بقولهولك ده يخليكى متكونيش متشائمة خالص انتى الحمد لله احسن منى بكتير و من اللى اسؤ منى كمان بصى للجانب الميان فى الكوباية و انتى حتحسى انك اسعد واحدة فى الدنيا
اما عن اخى و زوجته فالموضوع حيخلص بالطلاق الاسبوع ده و ربنا يحمى الاطفال من اى سؤ

سلامى للجميع

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

الزاجله 21-01-2008 02:36 PM

تعرفون شنو الشي الحلو احس انكم امامي وتسولفون حلو ماشاء الله التواصل اللي بينا صحيح كل وحدة من مكان بس افكارنا وقلوبنا على بعض الله يخليكم لي ان شاء الله

kokar_2001 21-01-2008 02:39 PM

الحمد لله يا الزاجلة و ربنا ميحرمناش من بعض ابدا باذن الله

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

عاشقة الطفولة 21-01-2008 02:51 PM

حبيباتي متجمعين باذن الله عند النبي يا رب
يا رب يفرج هم كل واحدة فينا يا رب و نبارك لبعض في القريب بحملنا الجماعي
يا حنان يا منان فرج همنا و ارزقنا الذرية الصالحة السليمة يا حي يا قيوم

مشاميشو انت خواااااااااااااافة كثير اعملي بنصيحة حالمة و ادعي لها بالذرية و هي كمان ان شاء الله راح تدعي معك يا لله جربي ان شاء الله تكوني فهمتيني يا بطة يا مشمومشة انت اكيد بتعرفيها يا رب نفرح بحملكم قريبا

mashamesho 21-01-2008 02:56 PM

والله يا عشوقه انا مش عارفه نازل علي الغباء ليه انا فاهمه والله
انا جربت مره وطلعت مش مزبوطه والتانيه معلقه
انا عتجنن وبجد مخي سخن

حالمة بالامومة 21-01-2008 03:00 PM

شوفي يا اختي يا مشموشة معلش انا اسفة الدعاء اللى كتبته اتمسح و حدخل تانى و اكتبه بس انا مش فاضية دلوقتى
لالا حبيبتي ربنا يحفظك من السخونية يا رب يعجل بفرحتك و يشفيك من الام ظهرك و بعدين نبارك لك على حملك يا بطة

fleur 21-01-2008 03:04 PM

كيفكم يا جبايب يارب تكونوا بالف خير وصحة وسلام
انداين حمد الله على سلامة زوجك وان شاء الله يناولك الي في بالك
الزرافة ان شاء الله هرمون الحليب يتعالج وويتحقق حلمك
مياا الله يعوضك خير وان شاء الله ربنا كريم وتحملي في اقرب فرصة
مشميشو يارب يحقق حلمك ويعضوك كل خير بادن الله
غموض ان شاء الله تزوري باريس ويتحقق حلمك وتفرحي وتنبسطي مرة جيا اخدك معي في سفريتي حلال شهر الي جاي لو تحبي مرافقتي تكون صحبة جميلة الله يرزقك بالزوج الصالح انت واخواتك وكل بنات اهم شىء تفائل خير واكيد الله رحيم بعباده
فراشة ان شاء الله اصبري ربي يفرحك وبالدرية صالحة بادن الله وكل اخواتي في الله
الزجلة ربي يعوض صبرك خير ويفرحك بالقريب
كريستالا تفائلي خير ربي يسعدك في القريب بالدرية الصالحة
عشوقة ان شاء الله ربي يفرحك ويسعدك الله بالدرية الصالحة
الحزينة ان شاء الله ربي يهون عليك و يسعدك ويناولك الي في بالك قارد يا كريم
كوكار ان شاء الله ربي يسعدك بالدرية الصالحة بادن الله ويجمعك بزوجك بالقريب ويجمع بين اخوك وزوجته على خير
عشوقة يارب يعوض صبرك خير بالدرية الصالحة بادن الله
زهور الدعاء يفرحك الله بالقريب ويرزقك بالدرية الصالحة
ماسا برشا فيفي غلا جلال فدى سود حلمي بعيد رشرش يارب يرزقك باالدرية الصالحة بادن الله
حالمة اهلا بيك ويارب يحقق حلمك ويرزقك بالدرية الصالح بادن الله
حلمي قريب يورنا باقي اخوات الحوامل يارب يتبت حملكم وتكونوا بالف صحة وسلام

الساعة الآن 09:05 PM.