منتدى عالم الأسرة والمجتمع

منتدى عالم الأسرة والمجتمع (http://www.66n.com/forums/index.php)
-   صحة المرأة (http://www.66n.com/forums/forumdisplay.php?f=107)
-   -   عاشقات حلم الامومة ( يناير-ابريل) (http://www.66n.com/forums/showthread.php?t=199282)

ام يحيz 05-01-2010 01:42 PM

اجارك الله في مصيبتك وابدلك خيرا منها
وثقي تمام الثقه ان الخيره فيما اختاره الله لك
وعسي ان تكرهوا وعسي ان تحبوا
والحمد لله علي كل حال
واجعلي لسان حالك يقول
اللهم اني أحمدك علي كل قضائك وجميع قدرك
انا من قبل اجهضت في اسبوعين يعني اصلا ماكنت اعرف اني حامل بس لما رحت للدكتوره كنت همووووت من المغص وظهري يعني انتي حتي شفتي جنينك انما انا لا ولاكنت اعرف لاني كنت لسه عروسه ومن يومها لسه ما في حمل لكن الحمد لله علي القدر خيره وشره
واصبري ان الله مع الصابرين

MFR&Emy 05-01-2010 05:06 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
إزيكم يااا بناااااات فكرني ,,,,وحشتوووووووووووني جدا جدا
معلش عااااااارفه مقصره معااكم جدا بس ربنا عاالم بحبكم قد إيه وبدعي لكم ربنا يرزقكم جميعا الذريه الصالحه المعاافي عاجلا غير أجل ياااااارب
الجهاز المده الي فاتتت كان بايظ والحمد الله ماااات علي الأخر أنا بكلمكم من بره أول ما لاقيت فرصه ,,,عملت أوردر علي واحد جديد وهيوصل قريب بإذن الله,,,,اما عن أخبااااري فبفضل الله رزقت بسندس وعقبي لكم كلكم ياااااارب
حلمي قريب ..أم حمودي إتأكدي يا حبيبتي إنه خير ليكي وزيادة حسنات ربنا يعوضك بخيره منه عاجلا غير أجلا ويرزقك الصبر ياااااارب وإتمتعي بوقتك مع حمودي وإبعتب له بوسه ربنا يباركلك فيه ياااارب
كوكاااااااااار وحشاااني جدا بوسيلي كريم كتيير ربنا يحفظه .
كريستالا مشرفتنا الجميله وحشااني جدا بوسيلي عبدودي ولا بقي رااجل كبير ربنا يحفظه ويحميه
وعشوووقه وأندينا وكلكم يابنااااااااات وحشني جدا
أحبكم في الله
ماتزعلوش مني لو معرفتش أرد عليكم ...يمكن ما أقدرش أدخل لحد ما يوصل جهازي الجديد إن شاااء الله
ياااااااااااااارب باااااااااااااحنان ياااااااااامناااان يااااااابديع السموااات والأرض ..أسألك بأسماائك الحسني أن ترزق أخواااتي عاشقات حلم الأمومه الذريه الصالحه عاجلا غير أجل إنك ولي ذلك والقادر عليه

MOo14oON 05-01-2010 05:20 PM

حبيبتي والله يا kokar_2001

الله يجزاك خير على ردك علي

أنا كان قصدي أن دايما قبل الدورة يتضخم الثدي بس أنا استمر لين نزلت الدورة وانتهت ولليوم
العادة يروح التضخم مع نزول الدورة ..

حلمي قريب

حبيبتي والله حسيت فيك

الله يعوضك خير يااااااااااارب

والله يرزق الجميع ياااااااااااااااااااااااااااارب

kokar_2001 05-01-2010 06:53 PM

مون 14
بصى يا حبيبتى انا اعتقد انه مافهاش حاجة خالص
اصل مش من الطبيعى ان جسمك يمشى على منوال واحد على طول
مش ساعات الدورة بتتاخر و ساعات بتيجى بدرى؟

بصى استنى لحد المرة اللى جاية و شوفى ايه اللى حيحصل اذا استمريتى على كدة روحى لدكتور
بصى انا مش عاوزة افتى
بس انا بعمل مع نفسى كدة
بستنى عليا شوية و لما بلاقينى ذى ما انا بروح لدكتور
ربنا يشفيكى و يعافيكى

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

Omm Goayrea 05-01-2010 07:04 PM

حلمى ربنا يعوض عليكى يارب ويقر عينك بابنك معلش لا تحزنى قدر الله كله خير وأمر المؤمن كله خير وإن شاء الله يكون أجر وعافية وآخر الأحزان يارب

بنات كالعادة محدش رد على كلامى السابق أنا عارفة أنكم متقصدوش بس الصراحة حاجة تزعل لأنى المرة الى فاتت أنا خرجت من صفحتكم بسبب كدا حتى لو أنتم مش متعمدين وده الى انا متأكدة منه فأنا بأقول لكم لأ حاولوا تعمدوا تهتموا بكل مشاركة مكتوبة مادمتم بتدخلوا هنا وكمان أنا زبووووونة قديمة والا ايه؟

naima89 05-01-2010 07:42 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته؛ كيفكم يابنات إن شاء الله تكون بخير
ألف ألف مبروك إفتتاح الجزء الجديد والله يجعله فاتحة خير علينا ويكرمنا بالذرية الصالحة؛ في الحقيقة هذه أول مشاركة لي في عالم عاشقات حلم الأمومة ويشرفني أن أكون معكم في هذا الجزء متمنية من الله أن يرزقنا من واسع رزقه وألا يحرمنا من سماع كلمة ماما :15:وأن يجعل هذا الجزء مليئا بالبشائر والتبريكات اللهم آمين.

MOo14oON 05-01-2010 07:58 PM

الله يسعدك يا kokar_2001
ويجزاك عني ألف خير
محد يعبرني غيرك
الله يعطيك ألف ألف عاااااااااااااااااافية

kokar_2001 05-01-2010 09:45 PM

مساء الخير يا قمرات

انا عاوزة اقول حاجة ليكم كلكم

مش عاوزة اسمع حد تانى بيقول ان محدش رد
اصل لو حد عارف الرد كان رد على طول

احنا هنا بنحب بعض جدا جدا و اذا فى حد فى ايده حاجة حيعملها على طول

اولا احب ارحب باختنا الجديدة نعيمة
اولا عشان تكونى معانا هنا لازم تقدمى الت CV بتاع حضرتك
ايه المشكلة فى تاخر الحمل
و باقلك اد ايه متجوزة
و حصل حمل قبل كدة ولا لأ
يعنى حضرتك المفروض ترغى عن نفسك عشان نعرفك اكتر و اكتر
و منورانا و ان شاء الله نكون وش الخير عليكى و انتى كمان وش الخير علينا كلنا

الست واحة
عادى موضوع لخبطة الدورة بعد الولادة
انا ليا كذا واحدة صاحبتى بعد الولادة الدورة تنتظم و بعدين بتوظ شهر
بس اذا كانت على طول مش مظبوطة يبقى لازم تروحى لدكتور حتى اذا كان فى حمل و متاخر حيبان مع السونار

مون 14
يا حبيبتى اذا كان فى اى حد عنده اجابة صدقينى كان جاوب على طول
و بعدين انا لما رديت يا رتنى كنت فادتك اصلا دانا مش عارفة حاجة

بحبكم كلكم فى الله

رب لا ذترنا فردا و انت خير الوارثين

زهور الدعاء 05-01-2010 11:13 PM

لا اله الا الله

اقسم بالله يابنااات ما حتصدقوا
والله انتو احتقولوا حاجه تافهه بس انا مو شايفتها تافهه...

قبل يومين كنت افكر في وردة سعود وا نا غير ..ودخلت وردة سعود وبشرتنا بحملها..

والله والله بعدها اتذكرت اختنا ايمي وقلت بنفسي زمان عنها ..ودخلت اليوم بشرتنا ببنتها..

والله اليوم اتذكرت ديدوا وقلت بنفسي حكتب اني مفتقدتها ...

ولا اله الا الله شايفها معرّفها تحت داخله ...
يار ب تدخل تبشرنا ...

مو مصدقه صارلي 3 افكر فيهم منقطعين يجوا يدخلو ا..

سبحاااااااااااان الله

ديدو 77 05-01-2010 11:54 PM

اخواتى الحبيبات بجد وحشتووووووووونى كلكم ويعلم الله انكم دائما بقلبى وعقلى ولا انساكم من دعائى ودائما متبعاكم لكن من بعيد لان لا يوجد جديد عندى اضيفه غير انى ادعوا الله لى ولكم بتحقيق حلمنا جميعا وبداخلى احساس ان الحلم سوف يتحقق باءذن الله

اولا احب ان ابارك لنا جميعا على افتتاح الجزء الجديد وادعوا الله ان يكون فاتحه خير علينا جميعاولكن يحزننى ان يبداء بفقدان الغاليه حلمى جنينها ولكن ياحلمى يا ام حمودى لا تحزنى فلا تعلمى الخير فين
ان شاء الله سوف يعوضك بكل الخير ويمكن اكثر مما تتمنين فاصبرى حبيبتى واحتسبى وجزاءك عند الله خير باءذن الله

ثانيا الف مليون مبروك ورده سعود ويارب يتمم لكى بالف خير

كمان الف مليون مبروك لكل الاخوات اللى حملوا وانا مش موجوده ويارب يتمم لكم بالف خير

اما الامهات اللى ولدوابرضوا وانا مش موجوده فالف مليار مبروك ويارب يجعل اولادكم احسن اولاد فى الدنيا

كوكار الغاليه بنت بلدى وام كريم ابن بلدى برضه اوعى تكونى نسيتينى لحسن:( هزعل واشتكى لكريم حبيب خالته ما هو دلوقتى اللى هشتكيله منك :29:يارب يفرحك بيه وتشوفيه احلى عريس هو واخواته القادمين ان شاء الله بجد وحشانى موووووت

زهور الدعاء انا عايزه اقولك كلام كتيير بس خايفه تكونى نسيتينى كمان مش هلقى صفحات تتسع لكلامى لانك بجد دايما ببالى لدرجه انى حلمت بيكى وكانى شفتك قبل كده ويعلم الله انى احبك فى الله ولما بشوف كلامك دايما بحس بالامل الجديد وافتتاحك لهذا الجزء هو اللى شجعنى على الكلام
بارك الله فيكى وفى اولادك ويارب يرزقك بتؤام ان شاء الله

منى777 منامينوا ازيك يا قمر انا حاسه كده والله اعلم انى هسمع عنك خبر حلو قريب يارب يارب يكون احساسى صح ويكون انا اللى بشرتك بحبك يا قمر

دودى دبدوبى احنا الاثنين قلبيظ زى بعض :18:اذا مكنتيش عملتى ريجيم وخسيتى ايه اخبارك ياقطقوطه بما انك بتحبى القطط يارب ترجعى من ماليزيا ومعاكى الخبر الحلو خلى بالك من نفسك وترجعى بالسلامه باءذن الله

كريستالا
انديانا
واحه مصر
نورا
عاشقه الطفوله
ملاك العراق
غلا جلاجل
زرافه
مرميس
وحشتونى جدا وسامحونى لو كنت نسيت احد منكم فذاكرتى تخوننى احيانا بحكم التقدم بالسن :) لكن انتم بالقلب
جميع الاخوات الجدد اللى انضموا لحلمنا وانا مش موجوده وسامحونى لسه مش حافظه الاسماء
تقبلوا حبى ودعائى ويعلم الله انكم جميعا فى قلبى ولا انساكم من دعائى واسفه على الاطاله بس بعوض بقى غياب طويل وان شاء الله يرزقنا جميعا الذريه الصالحه فى القريب العاجل باءذن الله

الساعة الآن 01:51 AM.